Pörris


Terve!
Olen Pörris ja nimeni on Lili.


Olen valkoinen karvaturri.
Lempivärini on vaalean punainen.
Pidän kovasti siitä,
että minut laitetaan roikkumaan 
sellaiseen paikkaan,
josta näen katsella maailmaa.

Tykkään siitä,
että minua silitellään
ja harjaillaan.
Silloin pysyn tuuheana.


💗

Minulla on myös pikkusiskoja:
Lumi, Juli ja Elea.
Yhdessä on kiva päästä
lasten leikkeihin mukaan.


Tässä on Lumi.


Lumi rakastaa valkoista,
etenkin lunta ja pakkasta.
Hän on haltioissaan päästessään
lumileikkeihin mukaan.
Hän on rauhallinen ja hiljainen,
mutta keksii kivoja leikkejä.

Sitten on Juli.


Juli on ¨hienohelma¨.
Hän rakastaa harjaamista,
sileänä olemista.
Ulkoillessa mielellään kurkistelee
taskun raosta/repun suulta,
ettei vaan likaantuisi.
Sisällä hän tykkää
katsella lasten leikkejä.


💜

Elea on pienin,
ihana rusettisaparo.


Hän kokeilee aina jotain uutta,
ottaa mallia isommilta.
Monesti 'rapatessa roiskuu',
joten siistinä pitäminen on haastavaa.
Kuitenkin eniten hän pitää siitä,
että hänen kanssaan leikitään,
kerrotaan satuja ja paijjataan.
💓
On vielä yksi kenet haluan esitellä.😌
Ystäväni Lode.💕


Hän asuu naapurustossa.

On kiva päästä välillä 
tapaamaan toisia,
ja leikkimään yhdessä.

Kuka nyt jaksaisi yksinään murista,
kun ystävän kanssa on hauskempi turista.
Naurua kuuluu kaikille,
ole ystävä minulle.


💙

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanakiitos kommentistasi💗

Virkkaus vei voiton

 Neuloa, vai virkata? Viime aikoina virkkaaminen on vienyt voiton. Tälläkertaa kohteena oli mustekala. Jos olisin tiennyt kuinka töisevä täm...