Kevään perhosia



On kevään aika tullut,
on päivä toukokuun,
ja tänään heräsin minä lintuin lauleluun.
Kukkuu, kukkuu,
On päivä toukokuun
ja tänään heräsin minä lintuin lauleluun.

Kun ikkunani ääreen mä joskus istahdan,
niin silloin kuulen kaukaa mä käen kukkuvan:
Kukkuu, kukkuu,
Sen kuulen kukkuvan,
ja siitä tiedän varmaan mä kesän alkavan.



Voi ihana kesäinen sunnuntai!💗
Meillä on ensimmäinen voikukkakimppu kerätty,
samalla kun huomasimme ensimmäisten 
pääskysten kaartelevan taivaalla.
🌸
Aurinko  on hellinyt kaikkia,
eikä leppeä tuuli ole haitannut yhtään.
Pikku hiljaa luonto puhkeaa kukkaan.

Leppoista sunnuntaita!
💗



Kangas on Nappinjan digitrikoo Perhoset. Kaavana oma 110 kokoinen raglahihainen t-paita.

2 kommenttia:

  1. Ihana perhospaita! Itsekin olen nauttinut kesäsäästä ulkona tänään koko päivän, lähdettiin geokätköilyreissulle. :) Aivan ihanaa. Paitsi siitepöly. Sitä on PALJON ja se tarttuu ihan joka paikkaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, geokätköilyä. Se onkin itsellä varkain jäänyt. Pitääpä nyt taas jatkaa, vähänkö se on kivaa puuhaa. ☺️ Voihan siitepölyt. Pikku sade ei olis pahitteeksi 😄
      Kiitos! Jatketaampa ihanista ilmoista nauttimista☀️

      Poista

Ihanakiitos kommentistasi💗

Virkkaus vei voiton

 Neuloa, vai virkata? Viime aikoina virkkaaminen on vienyt voiton. Tälläkertaa kohteena oli mustekala. Jos olisin tiennyt kuinka töisevä täm...